دوره آموزش سئو و به همراه اسرار برتر SEO

Wiki Article

اگر فرض را بر این بگذاریم که گوگل فقط از اطلاعاتی که از نظر قوانین حریم خصوصی مشکلی ندارند، باز هم اطلاعات زیادی باقی می‌ماند که برای تحلیل رفتار کاربران کافی است.

یکی از شاخصه های سئو که شما فرمودید قرار دادن تصویر در پست است حال سوالم این است که:

برای اینکه با انواع روش‌های لینک‌سازی سایت آشنا شوید مقالۀ دیگر وبلاگ نوین را با عنوان «بک لینک نخرید، بک‌لینک بسازید!

با دانستن و درک دیدگاه گوگل دیگر نیاز نیست نگران تغییراتش باشید.

بنابراین اگر الگوریتم‌های گوگل را برای سئو در نظر گرفته باشید، سایت شما همیشه بالا می‌ماند اما اگر الگوریتم‌ها را دور زده باشید، با یک آپدیت گوگل ممکن است از لیست نتایج صفحات اول گوگل محو شوید.

من میخوام دو تا سایت متفاوت روی یک هاست راه اندازی کنم می خواسم بدونم نتیجه Web optimization تو گوگل چجوریه؟

البته یه تجربیاتی هم به صورت کاملا خصوصی فقط مخصوص این کلاسها تهیه شده که تقدیم خواهد شد ...

تمامی این فعالیت‌ها کمک بسیاری به برندسازی شما می‌کند.

علاوه‌براین رنک الکسا روی قیمتی که کاربران برای گذاشتن تبلیغ در سایت شما می‌پردازند تاثیرگذار است. یک سوال؛ الکسا چگونه سایت‌ها رتبه‌بندی می‌کند؟

بهینه سازی سرعت سایت رو ذکر نکردید … لطفا پست اپدیت کنید و این مورد هم اضافه کنید چون تو سئوی داخلی نقش مهمی دارد

در کل کارهایی که برای سئو انجام می‌شود را به بخش‌ها یا حوزه‌های مختلفی تقسیم می‌کنند. یک نوع تقسیم کار متداول، تقسیم کارهای داخل سایت و بیرون سایت است.

مطلب مختصر و مفیدی بود خیلی به اطلاعاتم اضافه شد. ممنون از شما

اگر در مرحله آموزش سئو سایت به روش‌های ساده و ابتدایی هستید به هیچ وجه از این روش استفاده نکنید.

حالا یک سوال: شما وقتی برای چیزی در گوگل جستجو می‌کنید جواب سوال یا نیاز خود را کجا پیدا می‌کنید؟ خیلی کم پیش می‌آید چیزی که دنبالش هستیم را در نتایج اول یا نهایتاً در صفحه اول پیدا نکنیم.
برای اینکه سایت خود را به صفحه اول گوگل و به ویژه سه سایت اول گوگل برسانید، باید با قوانین و اصول سئو را به خوبی یاد بگیرید. چرا که سایت‌های پربازدید یا سایت‌های اول گوگل برای رسیدن به این مرتبه تلاش بسیاری کرده‌اند و تمام قوانین سئو را با دقت انجام داده‌اند.

یکی از شاخصه های سئو که شما فرمودید قرار دادن تصویر در پست است حال سوالم این است که:

شاید بتوان سئوی کلاه خاکستری را به روشی بین سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه به شمار آورد. استفاده از روش سئوی کلاه خاکستری معمولا به تکنیک‌هایی منتهی می‌شود که اجرای آن، در چهارچوب قوانین موتورهای جستجو نیست. معمولا کسانی که از این روش استفاده می‌کنند سعی در فریب کاربران خود را دارند. منبع برای مثال فرد با قراردادن محتوای دانلود رایگان یک نرم‌افزار از موتورهای جستجو ورودی می‌گیرد و اگر شما به آن سایت وارد شوید، هیچ لینک دانلودی را مشاهده نخواهید کرد!

بک‌لینک به تنهایی و بدون در نظر گرفتن سایت و محتوای لینک دهنده کمک زیادی نمی‌کنه و حتی امکان داره آسیب هم بزنه. در کل رپرتاژ بهترین روش گرفتن بک‌لینک هست.

سئو کردن یک کلمه یعنی ما سایت خود را به صورتی بهینه کنیم که با سرچ یک کلمه خاص سایت در صفحه اول و بالای گوگل قرار بگیرد و به این ترتیب کاربر بر برای پاسخ به سرچ خود وارد سایت ما بشود. یعنی گوگل با سرچ آن کلمه خاص محتوای سایت ما را نشان می‌دهد.

من میخوام دو تا سایت متفاوت روی یک هاست راه اندازی کنم می خواسم بدونم نتیجه seo تو گوگل چجوریه؟

سئو به هیچ عنوان یک راه حل کوتاه مدت نیست. اگر فکر می‌کنید که با راه‌‌اندازی یک وب‌سایت به درآمد و فروش سریع می‌رسید باید بدانید که این یک خیال باطل است و سئو فرآیندی زمان بر است. خودتان را یک لحظه جای گوگل قرار دهید‌؛ چرا باید سایتی که مدت‌ها رتبه خوبی برروی یک عبارت داشته و مخاطبانی که گوگل هم به آن می‌فرستد راضی هستند جای خود را به سایت ‌شما بدهد؟ اگر این سوال را به صورت منطقی پاسخ دهید، قطعا متوجه اصل مطلب خواهید شد.

وبسیما به عنوان بزرگترین و به روزترین مرجع آموزش سئو در ایران خدمات ویژه ای به مخاطبین خود ارایه کرده است. با انتخاب هریک از صفحات زیر اطلاعات بیشتری در مورد سئو و حواشی آن کسب خواهید کرد.

واقعیت این است که هرگونه فعالیتی که ما در سایتمان انجام می‌دهیم در انتها قرار است به توسعه کسب و کارمان منتهی شود. هدف از بهینه سازی سایت این نیست که تنها ورودی‌های سایت خود را افزایش دهیم بلکه هدف این است که با این کار ورودی‌های ارزشمند را به سایت خود هدایت کنیم که در نهایت به فروش کلی سایت ما در مرور زمان کمک می‌کند.

لازم است در بحث آموزش سئو سایت به زبان ساده با لینک و بک لینک نیز آشنا شوید. چرا که این دو موضوعاتی مهم در بحث سئو هستند. لینک به این صورت است که شما به کلمه‌ای در مقاله خود لینک دهید و با کلیک بر روی آن کلمه وارد صفحه سایت دیگری می‌شوید. این کلمات معمولاً با رنگ، فونت و سایز متفاوتی نوشته می‌شوند تا کاربر به راحتی آن را ببیند.

از مزایای مهم سئو می توان به: امکان جذب مخاطبان هدف، افزایش نرخ تبدیل، برندسازی و افزایش اعتبار در میان رقبا و اقتصادی بودن سئو نسبت به سایر روش های تبلیغاتی اشاره کرد.

در توضیحات متا حتماً از کلمات کلیدی استفاده کنید، اما آن را بیش از حد با کلمات کلیدی پر نکنید.

در ضمن این ابزار نقاط ضعف شما را هم می‌گوید و راه‌کارهایی برای بهبود آن ارائه می‌دهد.

محتوا را دوس دارند و میتوانند تا حدی با آن ارتباط خوبی برقرار کنند.

Report this wiki page